Η αλληλέγγυα ομάδα... εν δράσει!!

 Στα πλαίσια σχεδίου με τίτλο " Θεσσαλία: ο τόπος και οι άνθρωποι στη μετά_Daniel εποχή" που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα European Solidarity Corps και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, η αλληλέγγυα ομάδα μας , προετοιμάζει το υλικό για μιά καμπάνια υπέρ της προστασίας του κλίματος και του περιβάλλοντος, με αφορμή τα όσα τραγικά ζήσαμε τις μέρες του Daniel







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αντιμετώπιση πυρκαγιών

Αλληλέγγυες δράσεις 5ου-6ου μήνα