Δελτίο τύπου
Πραγματοποιήθηκαν την τελευταία Κτριακή του Σεπτέμβρη τα εγκαίνια των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου μας, που είχαν καταστραφεί από τις φοβερές πλημμύρες του Daniel.
Τα εγκαίνια έγιναν από τον Δήμαρχο Πύλης και την Αντιπερειφεριάρχη του νομού μας, ενώ παρέστη πλήθος κόσμου, κυρίως νέοι της περιοχής μας.
Η αλληλέγγυα ομάδα μας αισθάνεται περήφανη και συγκινημένη, γιατί, στο πλαίσιο του εγκεκριμένου σχεδίου;"Θεσσαλία: ο τόπος και οι άνθρωποι στη μετά-Daniel εποχή", συμμετείχε και συνέβαλε στο μέτρο των δυνατοτήτων της, σ αυτό το έργο.
Το σχέδιό μας χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα European solidarity corps και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου