Συμμετοχή σε ημερίδα

 



Η αλληλέγγυα ομάδα νέων η "Πύλη", στα πλαίσια του σχεδίου με τίτλο: " Θεσσαλία: ο τόπος και οι άνθρωποι στη μετά-Daniel εποχή", πήρε μέρος στην ημερίδα που έγινε στο Δημαρχείο Πύλης με θέμα την κυκλική οικονομία.

Η ομάδα μας παρουσίασε το σχέδιό της, τονίζοντας την υποστήριξη από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και τη χρηματοδότηση από το EuropeanSolidarity Corps, και κατέθεσε τις προτάσεις της για επανάχρηση των καταστραμμένων συσκευών από τις πλημμύρες του Daniel.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η αλληλέγγυα ομάδα... εν δράσει!!

Αντιμετώπιση πυρκαγιών

Αλληλέγγυες δράσεις 5ου-6ου μήνα