11ος Μήνας

 




Το σχέδιό μας " Θεσσαλία: ο τόπος και οι άνθρωποι στη μετα-Daniel εποχή", που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα European Solidarity Corps και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, φτάνει στο τέλος του.

Ο χειμώνας δεν επιτρέπει εργασίες στην ύπαιθρο. Έτσι αυτόν το μήνα ασχοληθήκαμε περισσότερο με εικονικές δραστηριότητες και ψηφιακά εργαλεία.

Το ζήσαμε στις μέρες του Daniel, όταν η τεχνολογία και τα κινητά δίκτυα δημιούργησαν σελίδες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που προώθησαν και επικοινώνησαν ανάγκες με εξαιρετικά μεγάλη ανταπόκριση, από τον ευρύτερο ελλαδικό (και όχι μόνο), χώρο.

Άρα στις απογευματινές μας συγκεντρώσεις θα δείξουμε τρόπους που θα διευκολύνουν τους νέους να έρθουν σε επαφή με εθελοντικές οργανώσεις και να προσφέρουν όπως και όποτε μπορούν.

Παράλληλα, θα οργανώσουμε δράσεις ψηφιακού ακτιβισμού, προωθώντας τοπικά ζητήματα και νεανικά οράματα, με συλλογή υπογραφών σε petitions, μαζική αποστολή e-mails και newsletters, ή εκστρατείες ευαισθητοποίησης με άτομα εκτός εμβέλειας, που βρίσκονται μακριά ή για προσωπικούς λόγους δεν μπορούν να έχουν φυσική παρουσία.

Τους μαθαίνουμε πώς να μεταφέρουν τα συνθήματα από τους τοίχους σε posts, stories και hastags, που έχουν μεγάλη απήχηση σε ένα κοινό που προσπαθεί να αγωνιστεί για κάτι που το ενδιαφέρει.

Αναπτύσσουμε στρατηγικές για αποτελεσματικό ψηφιακό ακτιβισμού, καλύπτοντας βέλτιστες πρακτικές και στοχευμένες προσεγγίσεις, για συμμετοχή σε μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες ακτιβισμού.

Χρησιμοποιούμε προς τούτο για την εκπαίδευση τους το ψηφιακό εργαλείο my digi skills, που βασίζεται στο ευρωπαϊκό πλαίσιο ψηφιακών ικανοτήτων DigComp 2.0

Συνεχής εκπαίδευση και βελτίωση ικανοτήτων ( της ομάδας μας και των νέων που μας ακολουθούν), πάνω στα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στον ψηφιακό ακτιβισμό δηλαδή: στα κοινωνικά δίκτυα, ηλεκτρονικές αναφορές, blogging και vlogging, ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις, πλατφόρμες crowd sourcing και λοιπά.

Κατακλύζουμε τα τοπικά ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με φωτογραφίες και βίντεο από τα κατεστραμμένα (ακόμη) χωριά μας.

Μιλάμε σε τοπικά ραδιόφωνα, λέμε τις ιστορίες μας και αντιπαραβάλουμε τις υποσχέσεις των υπευθύνων με την τωρινή πραγματικότητα .

Πιέζουμε το Δήμο, την Περιφέρεια και τους τοπικούς βουλευτές , ψηφιακά και με φυσική παρουσία, να

τηρήσουν τις υποσχέσεις και κυρίως να δράσουν προληπτικά.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η αλληλέγγυα ομάδα... εν δράσει!!

Αντιμετώπιση πυρκαγιών

Αλληλέγγυες δράσεις 5ου-6ου μήνα